De ce este micul dejun important și ce alimente să consumăm dimineața?

De ce este micul dejun important și ce alimente să consumăm dimineața?

Micul dejun este cea mai importantă masă a unei zilei deoarece, ea trebuie să ne asigure energia pentru întreaga zi. Micul dejun reprezintă principala rezervă de vitamine, minerale și nutrienți, de care organismul nostru are nevoie pentru a ne oferi energie.

Multe studii au dus la concluzia că micul dejun are o legătura strânsă cu sănătatea, incluzând o mai bună memorie și concentrare, niveluri mai scăzute de colesterol și șanse mai mici de a face diabet, boli de inimă și de a fi supraponderal. Cu toate acestea, este greu de știut, dacă micul dejun provoacă aceste obiceiuri sănătoase sau dacă oamenii care îl mănâncă au stiluri de viață mai sănătoase.

Dacă corpul tău nu obține combustibilul din alimente, s-ar putea să te simți lipsit de energie și vei fi expus cel mai probabil să consumi excesiv la sfârșitul zilei.

Micul dejun vă oferă, de asemenea, șansa de a obține unele vitamine și nutrienți din alimente sănătoase, cum ar fi lactate, cereale și fructe. Dacă nu îl mănânci, este puțin probabil să obții toate substanțele nutritive de care are nevoie organismul tău. Indicat este să ai un mic dejun cât mai variat. Acesta poate să conțină cereale integrale, pentru că sunt o sursă ideală de vitamine, acizi grați omega-3, acid folic, fibre, potasiu și magneziu. Un iaurt Vitalact este mereu indicat, fiind o sursă bogată în calciu și probiotice.

Mulți oameni sar peste masa, pentru că se grăbesc să iasă pe ușă. Este o greșeală. Ai nevoie de mâncare în sistemul tău cu mult înainte de ora prânzului. Dacă nu mâncați de dimineață, s-ar putea să vi se facă atât de foame mai târziu, încât să gustați alimente cu conținut ridicat de grăsimi, zahăr.

De unde cumperi?

Produsele noastre se găsesc în magazinele de specialitate din mai multe orașe din țară.
Lista orașelor